Nun son propiamente errores, pero aprovecho pa comentar delles cosuques que me lalmaron l'atencion de firefox. Perdonai sin escribo ensin acentos.
"emprentacion" y "hestorial" podien sustituyise poles formes asoleyaes nel diccionariu de l'Academia: "imprentacion" (o "impresion") y "historial"
Nun fai falta poner "ferramientes" en plural. "Ferramienta" tien un significau colectivu, un pocu como "fruta": Suena mas natural dicir "Tengo la ferramienta en taller" que "Tengo les ferramientes en taller"
Igual quedaba meyor poner los axetivos detras del nome: "ventana nueva" y non "nueva ventana"
Na barra "aida" podia cambiase "Reportar sitiu fraudulentu" por "Notificar sitiu fraudulentu" o "Dar avisu d'un sitiu fraudulentu"
Ya se que nel casu de los grupos cultos (por ex. carauter/caracter) y palabres como aida/ayuda voi a la escontra de la tradicion en softastur, pero paezme que siendo tan normativa una forma como otra, debia usase la mas espardida. Anque coincida col castellanu nun tien por que ser un castellanismu. Tratase de buscar tantu la naturalida como la correccion.
En cualquier casu repito l'agradecimientu que tolos falantes d'asturianu vos debemos pol llabor tan escelente que vais faciendo dende cuantaya .